• Lediga jobb
  • Vårt erbjudande
  • Om oss
  • Referenser
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Om oss
    • Referenser
    • Sekretesspolicy
    • Start
    • Vårt erbjudande

Ivy Talents

  • Lediga jobb
  • Vårt erbjudande
  • Om oss
  • Referenser
  • Kontakt

Serviceminded Order Administrator to Samsung


Dela på Facebook Dela på Linkedin Dela på Twitter

Är du en klippa på Excel? Har du jobbat med orderhantering? Vill du jobba på ett internationellt snabbrörligt bolag? Då tycker vi definitivt att du ska läsa vidare!

Allt vi gör på Samsung drivs av en otrolig passion för excellens och ett evigt engagemang att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändringar konstanta och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Likt vi har gjort de senaste 80 åren siktar vi in oss på framtiden och förutser marknadsbehov och efterfrågan så att vi kan styra vårt företag mot långsiktig framgång. Som Sälj- och Orderadministratör är du en avgörande del för att försäkra att vi förblir marknadsledande och fortsätter att berika och förenkla konsumenters liv.

Varför bli en del av vårt team?

Vi expanderar och fokuserar mer på processutveckling och därmed behöver vi ytterligare en stjärna som vill bli en del av vårt hårt arbetande team. Om du är en person som tycker om teamwork, ett gott skratt och roliga människor (för att det är vad vi är!) är det här kanske rätt ställe för dig. Vi är övertygade om att du kommer frodas i vårt team om du trivs i ett snabbrörligt företag där olika kulturer jobbar tätt tillsammans.

Arbetsuppgifter och huvudsakliga ansvar

  • Du kommer säkra att våra kunde vet hur mycket, när och till vilket pris deras produkter kommer levereras
  • Bygga relationer med både interna säljteamet och våra kunder för att försäkra att vi alla är i samspel med rätt produkter ute på marknaden
  • Hantera kort- och långsiktig forecast, order, och prisinformation gentemot våra kunder
  • Övervaka supply-status tillsammans med vårt team för att försäkra samspel mellan forecast och order i SAP, samt i vårt Supply Chain Management-system. Att försäkra att kunden är uppdaterad är avgörande för försäljningen.

Vad söker vi hos dig?

  • God till avancerad kunskap i Excel är ett måste, hantering av Pivottabeller & Vlookup är mycket meriterande
  • Utmärkta kunskaper i svenska och engelska
  • Erfarenhet från orderhantering, logistik och SAP är högt meriterande

För att lyckas i rollen söker vi dig som är strukturerad, effektiv, har ett öga för detalj – samtidigt som du har en social och kommunikativ sida. Samsung är ett snabbrörligt företag så för att trivas i arbetet med oss behöver du vara flexibel och uppskatta arbete i högt tempo.

Praktisk information
Start:
Omgående
Omfattning: Heltid
Kontrakt: Konsultuppdrag på initialt 6 månader ambition till förlängning, du bör se långsiktigt på rollen för att vara aktuell
Plats: Kista

Att jobba som konsult på The Wofi!

Vi är medlemmar i Almega vilket innebär att som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånavaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agerar bollplank och rådgivare vid behov.

Frågor om rekryteringsprocessen eller jobbet? Ta kontakt med Amanda på amanda@thewofi.se. Urval sker löpande så se till att ansöka redan idag!

Ansök nu ›
Dela på Facebook Dela på Linkedin Dela på Twitter
‹ Tillbaka till lediga jobb

Serviceminded Kundservicemedarbetare till Loomis Huvudkontor


Välkommen till en arbetsplats som tar väl hand om sina anställda och där du får...
Läs mer ›

Låneförmedlare för Privatlån


Lånekoll är en väletablerad aktör och uppskattad låneförmedlare på marknaden som nu befinner sig i...
Läs mer ›

Junior Leasing Manager till Citycon Sverige!


Gillar du retail och fastigheter? Är du nyfiken, analytisk och resultatorienterad? Då har vi en utmaning...
Läs mer ›

Serviceminded marketing support till Samsung


Om tjänstenVi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen...
Läs mer ›
i
facebook instagram linkedin
Ivy Talents

Kungsgatan 60
111 22 Stockholm

08-40 88 90 30

info@ivytalents.se


Klicka här för att inte spåras av Google Analytics
Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse på vår webbplats. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av cookies.