• Lediga jobb
  • Vårt erbjudande
  • Om oss
  • Referenser
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Om oss
    • Referenser
    • Sekretesspolicy
    • Start
    • Vårt erbjudande

Ivy Talents

  • Lediga jobb
  • Vårt erbjudande
  • Om oss
  • Referenser
  • Kontakt

Sales & Order Administrator to Samsung


Dela på Facebook Dela på Linkedin Dela på Twitter

Vill du vara en del av ett globalt företag i snabb utveckling? Vi söker nu en Sales & Order Administrator som vill bidra till Samsungs fortsatta tillväxt och utveckling.

Om oss

Samsung är en innovativ och snabbföränderlig arbetsplats med stora möjligheter för personlig och professionell utveckling. Hos oss får du vara en del av en dynamisk organisation där din insats verkligen gör skillnad.

Om rollen

Som Sales & Order Administrator ansvarar du för att övervaka och samordna kunders försäljningsorder i NERP-systemet enligt efterfrågeplanering och leveransstyrning från SCM. Du kommer att vara en nyckelperson i kommunikationen mellan kunder, Key Account Managers och vår interna organisation vid förändringar i leveranser.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Frigöra och samordna order enligt efterfrågeplanen.
  • Säkerställa överensstämmelse mellan inköpsorder (PO) och försäljningsorder (SO) gentemot kunder.
  • Informera kunder om eventuella brister eller ändringar i beställningar.
  • Ansvara för prissättning.
  • Följa dagliga rutiner och säkerställa att orderplanering hanteras i tid.
  • Kommunicera effektivt med olika interna och externa intressenter.

Kompetenser vi söker

Organisering och Genomförande:

  • Du planerar i förväg och arbetar systematiskt och organiserat.
  • Följer riktlinjer och rutiner och levererar hög kvalitet till våra kunder.

Stöd och Samarbete:

  • Du stödjer andra och visar respekt och positivitet i sociala situationer.
  • Arbetar effektivt både individuellt och i team.

Interaktion och Presentation:

  • Du kommunicerar och nätverkar effektivt.
  • Du kan övertyga och påverka andra på ett självsäkert och avslappnat sätt.

Vi ser att du har:

  • Minst 1–2 års erfarenhet av arbete inom SCM eller logistik.
  • Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av SAP-system.
  • Flytande engelska och svenska

Om dig

För att trivas hos oss behöver du vara en person som:

  • Trivs i ett högt arbetstempo.
  • Lätt anpassar dig till förändringar.
  • Är självgående och tar egna initiativ.

 

Övrigt

Start:
Omgående
Omfattning: Heltid, 8-17
Anställningsform: 6 månaders konsultuppdrag via The Wofi, med möjlighet till förlängning

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Samsung med The Wofi. Vid frågor, kontakta Emil på emil@thewofi.se.  Urval sker löpande – ansök redan idag!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu ›
Dela på Facebook Dela på Linkedin Dela på Twitter
‹ Tillbaka till lediga jobb

Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services


Vill du bli en del av ett härligt team och leverera förstklassig service?Har du erfarenhet...
Läs mer ›

Norsktalande kundservicemedarbetare till framtida uppdrag! 🇳🇴


 Vi söker drivna servicestjärnor med nordiska språkkompetenser -  Vi ser etter deg som snakker norsk!The...
Läs mer ›
i
facebook instagram linkedin
Ivy Talents

Kungsgatan 60
111 22 Stockholm

08-40 88 90 30

info@ivytalents.se


Klicka här för att inte spåras av Google Analytics
Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse på vår webbplats. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av cookies.